ÄLSKAR Los Narejos!

Diskussion i 'Murcia' startad av Helene N, 10 juli 2013.

  1. Helene N

    Helene N Medlem

    Blev medlem:
    10 juli 2012
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    0
    Ja då sitter man på Orust sen ett par dagar och längtar ner igen.... Vilken fantastisk ort! Vilket underbart vatten! God mat! MYCKET trevliga och hjälpsamma människor. Bra och billig tandvård (jajamän.... jag bet av en tand i Spanien). Bra och billig veterinärvård (jajamän..... ena hunden opererades). Billigt trim (jajamän... vi passade på). Billig bilvård (jajamän... airconden behövde fyllas på, en extranyckel beställas och ...).

    Jag är så glad att vi hamnade på denna underbara ort. Min familjs paradis!

    Lider förstås även med de spanjorer som inte har pengar så att de klarar sig och hundar och katter som saknar hem. Det finns alltid en baksida på medaljen.

    Om någon vill veta något om denna ort (nja två kan man säga: Los Narejos OCH Los Alcazares) är det bara att fråga. Eller om praktiska saker...
    Nu ska det pluggas spanska!spainsmile
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Vad roligt att höra att ni träffade rätt! Grattis!
     
  4. Nellie

    Nellie Ny medlem

    Blev medlem:
    22 januari 2013
    Inlägg:
    195
    Mottagna gillanden:
    1
    Vad härligt! Jag längtar så dit men min pappa har fått hjärtinfarkt och stroke så vi väntar nog ett tag extra...
     
  5. rocio

    rocio Aktiv medlem

    Blev medlem:
    1 mars 2012
    Inlägg:
    1.500
    Mottagna gillanden:
    18
    Hej Nellie!
    Det var tråkigt att höra. Hoppas att din pappa kryar på sig snart :).
    rocio
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Säger detsamma! Krya pa sig, din pappa!
     
  8. Nellie

    Nellie Ny medlem

    Blev medlem:
    22 januari 2013
    Inlägg:
    195
    Mottagna gillanden:
    1
    Tack fina ni! Nu verkar det äntligen som att det går åt rätt håll :)
     
  9. Helene N

    Helene N Medlem

    Blev medlem:
    10 juli 2012
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    0
    Nellie:
    Vi var nere igen precis (hos tandläkaren: German Dentist). Nästa gång är 28 dec-7 januari. Är ni där då? Kanske en fika i så fall för att utbyta erfarenheter och tips? Hör av dig i så fall.

    PS. Hoppas dina pappa kryar på sig.
     
  10. Nellie

    Nellie Ny medlem

    Blev medlem:
    22 januari 2013
    Inlägg:
    195
    Mottagna gillanden:
    1
    Hej Helene!

    Hur går det för er?
     
  11. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

  12. Helene N

    Helene N Medlem

    Blev medlem:
    10 juli 2012
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    0
    Nästa gång vi kommer ner blir i september. Vi har varit nere april, maj och juni. Stortrivs lika mycket! Är du nere nu Nellie.
     
  13. Nellie

    Nellie Ny medlem

    Blev medlem:
    22 januari 2013
    Inlägg:
    195
    Mottagna gillanden:
    1
    Vi var nere i höstas men åkte sen hem igen till Sverige. Men det funkar inte med vår reumatism här så nu flyttar vi ner i slutet av augusti lite mer förberedda. Så vi startar eget inom hustillsyn, städning och förhoppningsvis kan jag få ett deltidsjobb som hundfrisör också.

    Det vore roligt att ses!
     
  14. Helene N

    Helene N Medlem

    Blev medlem:
    10 juli 2012
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    0
    Absolut! Vore roligt att ses. Jag skriver när jag vet att vi kommer ner igen.
     
  15. Nellie

    Nellie Ny medlem

    Blev medlem:
    22 januari 2013
    Inlägg:
    195
    Mottagna gillanden:
    1

Dela sidan

Laddar...