Arbete sökes på Gran Canaria, San Agustin med omnejd.

Diskussion i 'Jobbannonser' startad av Ida G, 2 juli 2017.

  1. Ida G

    Ida G Guest

    Hej!
    Vi är ett par på 40 och 42 år med en dotter på 10 år som är intresserade av att flytta till Gran Canaria, San Agustin med omnejd.
    Jag, Ida Gripenstam, kan svenska, engelska och lite spanska. Utbildad frisör. Jag har många års erfarenhet av service yrken såsom frisör, receptionist, kundtjänstpersonal men har även jobbat inom tillverkningsindustrin som operatör för läkemedelstillverkning.

    Min man, Björn Gripenstam, kan svenska och engelska. Utbildad bilmekaniker. Har många års erfarenhet av tekniska arbeten såsom maskintekniker och servicetekniker.

    Cv och personligt brev, foto, går att fås på begäran.
    Mvh, Ida och Björn Gripenstam
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. elisa r hedman

    elisa r hedman Ny medlem

    Blev medlem:
    3 september 2018
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej Ida!
    Jag har en frisör salong i San Agustin och söker frisör. Salongen heter Elisa Hair Studio.
    Skicka gärna ett cv om du är intresserad till [email protected].

    Med vänliga hälsningar
    Elisa R Hedman
     

Dela sidan

Laddar...