Blogg om Nerja och Andalusien

Diskussion i 'Nerja' startad av Boande, 16 november 2010.

  1. Boande

    Boande Ny medlem

    Blev medlem:
    5 januari 2009
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag bor halva året (vinterhalvåret så klart!) i Nerja öster om Malaga. Jag har även en blogg där jag skriver om bla området och olika utflykter som jag gör i närområdet och södra Andalusien. Bloggen heter:
    Bosse´s blogg
     
    Last edited: 16 november 2010
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. crazys

    crazys Ny medlem

    Blev medlem:
    25 december 2008
    Inlägg:
    323
    Mottagna gillanden:
    3
    Kollade lite och tyckte det var svårt att hitta något nyttigt om Nerja.

    Jag är mycket inresserad av olika vandringsalternativ (natur) inom ett par timmars bilfärd.
     
    Last edited: 17 november 2010
  4. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Hej Bosse!

    Fantastiska bilder, älskar vackra vyer och byggnader. Otroligt fina,
    lägger din blogg som favo så jag kommer ihåg att titta då och då.
    Roligt att få se en annan del av landet, Nerja är ju en pärla har man
    läst om också.

    Ciao P ;;;;;);;;;;)
     
  5. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    crazys: Har du varit på Las Alpujarras? Det finns mång fina byar att utgå ifrån, både nära kusten eller längre upp.
    Längs hela kusten (La Costa TRopical) finns små pittoreska fiskebyar som i ett halsband, tex El Pozuelo, La Rabita, La Mamola om man inte vill vara långt uppe på bergen.
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. crazys

    crazys Ny medlem

    Blev medlem:
    25 december 2008
    Inlägg:
    323
    Mottagna gillanden:
    3
    Noope, aldrig varit i krokarna.
     
  8. Boande

    Boande Ny medlem

    Blev medlem:
    5 januari 2009
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    0
    Vill du ha mer information om just Nerja så kan du titta på vår blogg http://www.casalimon.se/ där du under rubriken Nerja kan hitta lite mer
     
  9. crazys

    crazys Ny medlem

    Blev medlem:
    25 december 2008
    Inlägg:
    323
    Mottagna gillanden:
    3
    Jag såg den.

    Jag tänkte mer på naturupplevelser.
     

Dela sidan

Laddar...