Fotbolls VM

Diskussion i 'Fuengirola' startad av Marra86, 9 juni 2014.

  1. Marra86

    Marra86 Ny medlem

    Blev medlem:
    3 september 2013
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    0
    Fotbolls VM kör igång denna vecka och jag har ingen tv hemma så jag undrar var folk brukar se på sport ifall ni ej ser hemma. Tyvärr är ju inga skandinaviska lag med så vet inte hur intressant det är för någon skandinavisk restaurang att visa matcherna men borde väl finnas något brittiskt ställe kanske? Finns kanske också någon sportsbar som visar matcherna.

    Flyttade ner till Spanien för några dagar sedan så jag är inte så bekant med stället ännu. Bor i Los Boliches så gärna något ställe i det området.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Yorugua

    Yorugua Medlem

    Blev medlem:
    24 januari 2013
    Inlägg:
    80
    Mottagna gillanden:
    7
    Hej
    Välkommen/Bienvenido till Los Boliches!!
    Vi har en lgh i Av. Acapulco.
    Det finns många barer/restauranger i Los Boliches som visar matcher!!
    När det var em brukade vi sitta och titta på El Tapeo/La Maceta korsningen Av. Acapulco/Av Jesús Santos Rein

    Saludos!!:sol:
     

Dela sidan

Laddar...