Söker kockjobb

Diskussion i 'Jobbannonser' startad av jimmy_jimmu, 10 oktober 2010.

  1. jimmy_jimmu

    jimmy_jimmu Ny medlem

    Blev medlem:
    10 oktober 2010
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Är en 24 årig ambitiös kille som söker kock arbete i spanien, har flera års erfarenhet från branschen. Arbetar nu heltid i sverige men vill göra min dröm till verklighet, att leva ett liv i paradiset. Skickar cv och referenser vid intresse
    Med vänliga hälsningar!
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Säkert lättare att hitta jobb via vanliga "job sites". Jag gissar att det inte finns många arbetsgivare som är på denna sida. Det finns både engelska och spanska sidor, dessutom kan man söka på Arbetsförmedlingens "utlandssidor". Vet inte hur bra de är, men testa kanmanju alltid göra...
     
  4. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    ;;;;;)
    Hej!!
    Tror du har chans på jobb. Prova att annonsera i sydkusten.es,costablanca.st,
    Svenskamagasinet.nu, kanske kanarieöarna- på skandinaviska klubbens hemsidor. Om dom har gästbokssidor skriv där. Och i spaniaavisen.no samt spaniaposten.no. Där har jag sett annonser i bland. Norska är ju inte svårt att förstå och dom tidningarna läser svenskar också.

    Finns mer hemsidor, kanske du kan leta. En restaurang som nu heter "Robert" och förut "Eriksson" sökte förut i Torrevieja. Googla "svensken vid havet" och "svensken på hörnet" samt "Lilla svensken" och ring. I bland har jag sett att det fattas kock. Dom finns också i Torrevieja och utanför.

    Lite tips, lycka till P/ ;;;;;)
     
  5. Mihox

    Mihox Ny medlem

    Blev medlem:
    8 juni 2010
    Inlägg:
    92
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej Jimmy!
    Precis som Preciosa sa ovan så är det bra att scanna gratistidningarna här (Coastrider är stor), annonseras ganska flitigt efter kockar just nu. Det allra bästa här nere, och det gäller vilket slags jobb det än gäller, är att åka runt och presentera sig på restaurangerna, ha ett väldigt kort CV med dig (svenska varianten är för långt här nere). Man tillämpar provjobbning före meriter här till stor del (har jag märkt).
    Lycka till :D

    Edit: Rekommenderar dig att du reser hit i 1-2 veckor, hyr bil och åker runt till så många ställen som möjligt.
     
    Last edited: 11 oktober 2010
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Copetta

    Copetta Ny medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2010
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Vi söker en kock i närheten av Marbella

    Hej Jimmy!

    Jag jobbar på en liten, mysig familjerestaurang i bergsbyn Benahavís som ligger ca 15 minuters bilfärd från Marbella. Min chef söker en kock som kan komma ner och jobba på vår restaurang. Du kommer till en början att jobba tillsammans med den nuvarande kocken (mamman i familjen) men det är min chefs förhoppning att du senare kan ta över hela restaurangen. Idealet vore om du hade en partner med dig.

    Om du tycker att detta låter intressant så kan du maila antingen mig på [email protected] eller min chef på [email protected]. Min chef och hans familj är från Chile men pratar flytande engelska och franska utöver spanskan.

    Vi hoppas att du snart vill höra av dig!

    Med vänlig hälsning
     
  8. Copetta

    Copetta Ny medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2010
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Vi söker en kock i närheten av Marbella

    Hej Jimmy!

    Jag jobbar på en liten, mysig familjerestaurang i bergsbyn Benahavís som ligger ca 15 minuters bilfärd från Marbella. Min chef söker en kock som kan komma ner och jobba på vår restaurang. Du kommer till en början att jobba tillsammans med den nuvarande kocken (mamman i familjen) men det är min chefs förhoppning att du senare kan ta över hela restaurangen. Idealet vore om du hade en partner med dig.

    Om du tycker att detta låter intressant så kan du maila antingen mig på [email protected] eller min chef på [email protected]. Min chef och hans familj är från Chile men pratar flytande engelska och franska utöver spanskan.

    Vi hoppas att du snart vill höra av dig!

    Med vänlig hälsning
     
  9. monica7

    monica7 Ny medlem

    Blev medlem:
    28 januari 2008
    Inlägg:
    94
    Mottagna gillanden:
    1
    Se där ja, visst är det arbetsgivare på denna fantastiska sida!! Å bättre ska det bli eller hur? :)
     
  10. jenils

    jenils Ny medlem

    Blev medlem:
    6 november 2013
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0
    Kockjobb

    Du är välkommen att höra av dig om arbete kanske kan jag ordna jobb i Torrevieja ganska omgående,svara för mer info.
     

Dela sidan

Laddar...