Äntligen bokat

A-Lotta

Medlem
Äntligen har vi kunnat boka resan till Torrevieja. Åker från Växjö 28/6. Vill bara berätta att det kostade under 2500 kr för 2 pers tor + en väska. Kanonpris alltså. Avgångstiderna är också helt OK.

Nu hoppas vi på att få lite sol och värme för här hemma öser det ner och +13

Lotta

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Äntligen har vi kunnat boka resan till Torrevieja. Åker från Växjö 28/6. Vill bara berätta att det kostade under 2500 kr för 2 pers tor + en väska. Kanonpris alltså. Avgångstiderna är också helt OK.

Nu hoppas vi på att få lite sol och värme för här hemma öser det ner och +13

Lotta

Ja, Lotta -sol och värme är väl det som är säkert att ni får!!
Vi har ju haft mellan 26-33 gr varje dag länge nu och inte lär det
bli svalare.
Kul att du la in jobbannonsen om Keeper. Där är det nog snärjigt eftersom
den ligger på strandpromenaden. Där på väggen sitter webkameran så du kan
se hur lite kläder folk har med tanke på värmen...

Webcam - TORREVIEJA.com News

Och så kan du vinka hem....

Saludos/P ;;;;;)

Last edited:
Hej

Jag längtar ner nu och räknar dagarna. Idag ska jag på studentuppvaktning och just nu häller det ner och är +11. ;:(´Det blir att hänga in de tunna byxorna och ta fram varma jeans och tröja. Vi har haft 2-3 riktigt goa dagar då jackan har åkt av annars kyla och snålblåst.

Webcameran har jag nyttjat ett flertal gånger för att vinka hem. Kul grej.
Har varit på Keepers uteservering ett flertal gånger ett trevligt ställe tycker jag och vill man se fotboll så är det ju bara att gå inomhus.

Hälsnngar Lotta

Nya trådar

Back
Toppen