Önskar restaurangtips

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hugo

Ny medlem
Till sommaren åker vi till Peñiscola för tredje gången. Tidigare har det inte blivit så många besök på restaurang utan vi har mestadels lagat mat själva. Därför skulle vi gärna vilja ha lite tips på bra restauranger i Peñiscola eller dess närhet (Benicarlo, Alcossebre etc.)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
hej hugo! Jag var i Peniscola förra sommaren och det finns en del bra restauranger kommer inte ihåg namn men det låg en bra fiskrestaurang i gamla stan i backen i Peniscola. I Alcossebre tycker jag det bästa var att gå ner i hamnen och där finns en speciellt bra italienska restaurang ,går inte att missa det finns bara en i hamnen tror jag fantastiskt bra pizzor! i Benicarlo finns det också en del reastauranger nere i hamnen fast det är ingen matupplevelse på någon av restaurangerna där bara tapas och rätt trist mat som pizzor och pasta , på en tvärgata upp från hamnen ligger dock en trevlig spansk restaurang som heter El cortijo som är mkt bra och lite dyrare ,dock ingen havsutsikt eller så men en härlig miljö ändå och lite proffsigare och inte så turistigt. Hoppas att det blir en härlig semester med massa god mat ! mvh frida

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen