åker ensam med barn, vore kul att träffa lite vänner

Saga1234

Ny medlem
Hej!
Åker ner med mina barn flicka 9 år och pojke 12 år vore skoj att träffa några nya vänner att umgås / hitta på saker tillsammans med. Vi åker ner 11/6 och stannar hela juni. Mvh Madelene

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
_Kommer ner när skolan slutar

Vi är en liten familj, Catarina, Christer och Thea 10 år som åker ner till Torrevieja när skolan slutar och stannar ca tre veckor. Var kommer ni att bo? Kanske kan det passa att träffas. Thea skulle gilla att ha någon att bada med och vi gör vår första sommar i vår nya bostad, så det är roligt att få utbyta erfarenheter av Torrevieja med andra.:giggle: Vi bor i Calas Blancas.
Med vänlig hälsning Catarina och Christer

Hej! Vad roligt, vi träffas gärna. Ska bli härligt att åka ner snart. Vi bor i La Zenia. Vi kan ju träffas på någon fin strand.
Ni kan maila mig på [email protected]
Med vänlig hälsning Madelene

Vill också ha 12årig kompis

Hej,
Vi kommer ned den 19e juni och stannar hela juni och juli- vi kommer ned med Alexander 12 år. Vill också jättegärna ha en kompis! Vi bor i Orihuela Costa (silene 2). Maila mig gärna [email protected]

Nya trådar

Back
Toppen