17-22dec

Stockholm 85

Ny medlem
Är en kille 28år som ska ner till Torrevieja för att titta och eventuellt hitta mig ett hus.
Några andra som är ensamma nere i Torrevieja 17-22dec?
Kommer ha lite möten dagtid och titta hus, men kvällarna kommer jag vara ledig och vet inte riktigt vad man ska hitta på, några förslag?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej vet inte vad du letar efter,men vi har söner i din ålder och dom skulle nog inte valt Torre väldigt hög medelålder här :)

Fast vi är några som sänker medelåldern, köpte när jag var 32 och min sambo 30. Tycker det är toppen i Torre och du får mycket för pengarna här.

Lycka till!

Hej vet inte vad du letar efter,men vi har söner i din ålder och dom skulle nog inte valt Torre väldigt hög medelålder här :)

Hej Åsa!
Ja men då kan han ju inte köpa nånstans utmed kusten :D
Möjligen Benidorm om man vill ha lite mer hålligång men
där är det dyrt...Man kan vara en lugn 28-åring :cool:
Nej det är kul med alla åldrar och jag har lärt känna många
yngre här nere...sol och bad är det som gäller...
Chao P :sol:

Hej Stockholm 85!
När vi kom hit -87 var det nästan bara pensionärer som köpte semesterboende på Costa Blanca. Men tiderna har förändrats och numera är det många yngre, kanske mest barnfamiljer, som köper hus och lägenheter här. Dessutom består ju den spanska befolkningen här av både äldre och yngre, precis som i vilken annan spansk stad som helst. Och som Swato69 säger så är priserna på bostäder för tillfället mycket rimliga i Torrevieja ;:;;). Det är en mycket trevlig och mångkulturell stad, vilket gör den till en perfekt stad för yngre människor som ofta är väldigt språkkunniga. Det är alltid en massa "begivenheter" på G, och har man tråkigt här så är man nog en tråkig människa själv och då hjälper det nog inte var man än bor :(. Nej, du kommer säkert inte att ångra dig om du bara hittar en bostad som just DU gillar. LYCKA TILL!
rocio

Last edited:

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Torre är toppen för alla åldrar! Det finns något för alla smaker och skulle det fattas någonting är det inte långt till Alicante eller Murcia som är större städer med mycket studenter i bägge ställen. = studentliv, fester osv...
Lycka till med sökandet!

Hej håller med, Torre är kanon för alla åldrar. Jag tycker när man går längst med tivolit och centrum på sommarkvällar så är det ju massor av yngre människor. Kör på. Själv ska jag vara nere från den 10 dec till 22 december själv med mina två döttrar 3 och 10 år gamla.

Vill du ha lite tips och kanske ta en fika så hör av dig. Kör ett p.m här på forumet så kan du få mitt nummer. Jag bor centralt så det är enkelt att komma till oss.

Det du Stockholm 85!
Nappa på det flotta erbjudandet från Lundberg thumb! Det var snällt av honom och han kan säkert ge dig en hel del matnyttiga tips och råd.
rocio

Tacksam för svaren! Åsa 51 prova och ta ner sönerna finns mkt klubbar m.m. varit nere ca 1 månad 2sommrar i rad och haft besök av vänner och vi har varit ute och festat till nästa morgon så det finns att göra för "ungdomar" också.
Har en sambo samt en liten dotter och 2bonusgrabbar som också kommer att nyttja huset men denna gång åker jag själv, så ej tänkt att jag ska ha ett hus själv i Torrevieja.
Tackar Lundberg!

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Hej dom refererar Torre som dödens väntrum,tråkigt men dom blir väl också äldre förhoppningsvis

Tror inte de har undersökt allt utbud som finns. Vi var nere med företaget företrädesvis 20 åringar. Alla älskade Torre och har röstat för att vi åker ner igen nästa år.

Nya trådar

Back
Toppen