50 arresterade i Torrevieja

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Alltid en början...Ibland tycker jag att de sitter lite för tätt där och brer ut sina varor. Alla har dessutom lika uppsättning av väskor eller CD eller vad de nu har. Man kommer inte förbi om det dessutom är mycket folk!

Jag tycker det var mycket trevligare nu i Torreveja, mycket mindre folk som jagade en och vill sälja "billi brilla" Jag såg flera polismän köra iväg glasögonförsäljarna , men dom greps ej utan bara gick efter dom så dom gick över på andra sidan gatan nere strandpromenaden vid Tivolit, om ni fattar vad jag menar =)

De första 9-10 dagarna här i Torre syntes inte en enda gatuförsäljare, inte Paseon iaf. Jag undrade vad som hänt, men nu senast (ett par dagar sedan) var de tillbaka som om iget hade hänt.

Nya trådar

Back
Toppen