AC/Inverter

Janneman

Medlem
Någon som känner till någon bra firma (..även billig) som installerar AC/Inverter? Har idag en offert på 1900 euro på "Accond system from Johnson-Airwell 5000watt AA" som känns lite dyrt.

Det är alltså inte ett vanligt ac system där man har en enhet på utsidan och strax innanför en masterenheten som jag sett att man kan få för 349 euro

Tacksam för tips thumb

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Någon som känner till någon bra firma (..även billig) som installerar AC/Inverter? Har idag en offert på 1900 euro på "Accond system from Johnson-Airwell 5000watt AA" som känns lite dyrt.

Det är alltså inte ett vanligt ac system där man har en enhet på utsidan och strax innanför en masterenheten som jag sett att man kan få för 349 euro

Tacksam för tips thumb

Hola!
Här har du en tråd på 3 sidor om AC.
http://spanienforum.se/leva-bo-i-spanien/4611-koepa-ac-vaerme.html

Ett tips till alla : Det finns en SÖK-funktion längst upp där man
kan söka på frågan man vill ha svar på. Finns massor av trådar
om AC och annat också...forumet är mer än 4 år :D
OK en del är inaktuellt men många svar gäller fortfarande.

Ciao P :sol:

AC

Hej
Jag har själv fått en offert på 1250€ med montering för 3 st.
Vad är det för kvalité på dessa ? Någon som vet ? Priset är ok.

This Moment I can Offer you our Apartment Pack fully feted : 1250€ Include:
2 x Units Hiyasu-Fujitsu ClassA 7000-9000BTU (bedroom size) and One Samsung Inverter 12000Btu Living Room size.

Bo-Göran Johansson

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det blev en firma som heter TorreFrio som fick jobbet och det var faktiskt samma firma som var här och monterade vår första ac/inverter. Har gjort en rätt hygglig undersökning med många av dessa "349 euro" bolag som man ser och dessa var klart billigast igen och även duktiga.

Störde mig lite bara när dom var här första gången att detta med att hålla en avtalad tid inte funkade men det gjorde det denna gång då jag var jättetydlig med detta.

Tack för tipsen här.....detta forum är med sökfunktionen som "wikipedia" med en massa bra info :-)

Last edited:

Nya trådar

Back
Toppen