Altos del Limonar

Madeleine

Ny medlem
Hej,

vi fundera att köpa en bungalow i Altos del Limonar.
Området har vi besökt och det verkar fint.

Är det någon som vet om denna föreningen har planerat några större investeringar/satsningar/renovering i närmaste framtid?

Är tacksam för alla sorts tipps inför ett eventuellt köp.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Delar av Altos del Limonar och El Limonar är i mitt tycke trafikstörda av Crevillentvägen. Tyvärr då det är trevliga områden. Lyssna i rusningstrafik! Av egen erfarenhet vet jag att det är stor skillnad mellan rusningstrafik och siesta, vindförhållande och vilket håll uteplatserna ligger mot. Tänk också på om det är en bussgata. Låter och luktar illa,väldigt dåligt med miljöbussar i Torrevieja. Verkar kanske inte så farligt med en buss då och då men tänk i ett längre perspektiv, var 30e min fr kl 07-22 7 dgr i veckan året runt.

Hej igen,

bostaden vi tittade på ligger längst bort mot det gröna området och det är husraden i mitten. området är som du säger rätt trevligt, bussarna har vi inte hört mycket av, men vi var där i slutet av december. Kanske en helt annan sak när det är högsäsong. Har du annars några tipps. Sitter just nu här och har fått en del beslutsångest.

Nya trådar

Back
Toppen