Annie, 19, kan missa sin brors bröllop

Spanska Nyheter

-Spanienforum-
3447786819.jpg

Annie Stenberg, 19, från Kalix har bråttom hem från Spanien. På måndagen skulle hon ha flugit till Malaysia - för sin brors bröllop. - Det är jättehemskt att jag antagligen missar det, säger hon till Expressen.se.
imodecount

Mer...

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Gäsp! Låt mig påminna om Lanzarote. 1730 drabbades ön av ett vulkanutbrott som varade i SEX ÅR. Vi vet inget om hur vulkaner(na) på Island utvecklar sig. I ett sådant perskpektiv är det inte jättehemskt att missa ett bröllop!

Jaa, allt är ju...

..relativt...

Jag är i alla fall glad att jag åkte ner dagen innan totalstoppet...
Helt ovetandes av vad som komma skulle. Tänk om jag fått väntat 6 år!!
Jaja, det finns ju andra färdsätt.:eek: ... fast jobbigare.

Man får vara glad att det inte är en härdsmälta som 1986..
Vi var ett gäng på Mallorca då och eftersom det varken fanns mobil eller
internet så hörde vi rykten från en engelsman att hela Sverige var nedsmittat
av radioaktivt avfall. Då kan vi prata om hjärtklappning..
Ringde hem från en automat och frågade ängsligt om vi kunde åka tillbaka.
Jo då det kunde vi men det var illa nog med förstörda naturtillgångar mm
lite norröver i landet som sedan uppdagades.
Man får se positivt på det hela...säger jag som inte sitter fast som
några vänner nu gör på Mallorca och i England....

Saludos P;;;;;)

Nya trådar

Back
Toppen