Archena

teddi

Aktiv medlem
Hej vänner. Jag fick ett svar från någon om att åka upp till Archena o bada?

Det kom i rutan upp till höger. Inte som Privat meddelande.Det var nåt annat som jag förlorade.

Läser du detta så åker vi tillsammans.Vi landar i Alicante samma dag.

Du vid tretiden. Vi kl2400. Hör av dej.:sol:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej vänner. Jag fick ett svar från någon om att åka upp till Archena o bada?

Det kom i rutan upp till höger. Inte som Privat meddelande.Det var nåt annat som jag förlorade.

Läser du detta så åker vi tillsammans.Vi landar i Alicante samma dag.

Du vid tretiden. Vi kl2400. Hör av dej.:sol:

Det var medlemmen swan som svarade dig thumb

P :sol:

Hej Teddi. Du fick svar i ett så kallat "visitor message". Om du klickar på ditt namn (i ditt inlägg) och markerar "visa allmän profil" och sen skrållar neråt, så kan du läsa meddelandet.

Visitor messages är väl egentligen inte så bra, privat, eftersom alla kan gå in och läsa det.

Lycka till och välkommen ner till värmen (hoppas vi det blir)

Göran/Moderator i estepona. Regnutsikter i morgon, 85mm.

Hejsan ,,,Det var jag som skrev till dig .jag visste inte hur man skickar privat till dig .vi är intresserad av åka med er om ni vill .vi landar på samma dig i olika tider .var vänligt skicka en privat meddelande då hör av mig .
Tack på för hand
Med vänlig hälsning,,graciass

Hej teddi,,,vi ska bo i en lägenhet som vi fick hyra fr Mas amigos och lägenheten ligger ganska nära kontoret.Du får kontakta mig genom Mas amigos kontor.
De känner mig väl.trevligt resa.
Med vänlig hälsning,graciass

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen