Bästa kontantkortet

Status
Stängd för vidare inlägg.

ingridb

Ny medlem
Hej,

Jag är i Spanien ca 6 veckor om året
4 veckor i augusti / september
2 veckor i maj

Jag hade tidigare ett kontantkort med Movistar men eftersom man inom 9 månader var tvungen att ladda det på nytt försvann mitt nummer då man ej kunde ladda via deras hemsida.

Nu behöver jag tips på ett bra kontantkort där man kan ladda det via hemsida ( med svenska betalkort) så att man kan behålla sitt nummer varje gång jag besöker Spanien.

Det skall så klart vara ett kort som det är billiga sms och taxa till Sverige då det är framför allt dit jag ringer.

Läste här på forumet att man nu måste registrera alla prepago kort, hur fungerar detta ??

Alla tips mottages tacksamt !!
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
spanska kontantkort

hej ingridb, själv har jag använd Vodafones kontantkort utan några som helst problem.

Här är en informativ tråd angående spanska kontantkort:
http://spanienforum.se/allmaent-om-spanien/277-mobiloperatoer-i-spanien.html

Här tipsade Tina om Yoigo som är ett annat märke:
http://spanienforum.se/leva-bo-i-sp...d-yoigos-kontantkort-vilket-anvaender-ni.html

Samt här säljes tfn+kontant kort här på forumet:
http://spanienforum.se/ovrigt-saelj...r-spanien-inklusive-vodafone-kontantkort.html

Lycka till i ditt sökande, meddela gärna vad du kommer fram till! :)
 
Tack för alla tips !

Jag var inne på vodaphone spanska hemsida och kikade.

Helst av allt skulle jag vilja få detta fixat innan jag åker så det bästa vore om man kunde beställa ett kontantkort hem till Sverige. Vet inte hur mycket mobilaffärer som finns i Nerja för att fixa detta på plats. Har för mig att det ligger i alla fall en Telefonica vid bussstationen men det är ju så mycket smidigare och fixa allt online innan.
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen