Böcker på spanska till min läsplatta?

Garmina

Ny medlem
Köpte en läsplatta för att enkelt kunna skaffa böcker på spanska. Men... På svenska bibliotek (eLib) finns bara 4 barnböcker och en(!) bok för vuxna på spanska. Söker lättlästa(!) böcker på spanska. När jag letar på webben så inser jag att det är som att leta efter en nål i en höstack.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Letar du efter spanska böcker måste du nog leta på spanska. Googla på "libros español" eller liknande så hittar du säkert.
En länk

Lycka till!

Last edited:
Bra tips, Nalle!
Annars finns amazon.es som har många spanska böcker, just nu har de rea på Camilla Läckberg på spanska! Kanske lättare att läsa en bok där man känner till miljön? De har barnböcker också men de är ofta svåra tycker jag (använder "barnord" man inte lär sig på kurser). Faktaböcker som inte har så många språkliga nyanser är det lättaste att läsa på ett språk man inte riktigt behärskar enligt mig.

Nya trådar

Back
Toppen