Badprylar - reas de ut?

Peztis

Aktiv medlem
Tänkte på en sak, snart börjar väl den riktiga badsäsongen vara över här på Solkusten.

Brukar de ha utförsäljning av badprylarna, magasinerar de dem och tar fram till våren eller säljs de som vanligt i alla dessa små butiker utmed stränderna?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej, vi köpte solstolar på china bazar i Torrevieja på Avd Habaneras i dec ifjol till fullt pris. Det var svårt finna ngt alls o på ett ställe fanns inget, nada, det spärrades upp ögon och utropades Playa?!

Jag kan tänka mig att Carrefour, AKI och dylika affärer rear ut, för de vill ju ha plats till andra saker. När detta sker, har jag ingen aning. Jag har köpt baddräkt i en China Bazar för ca halva priset på vintern. Men de hade inte mycket att välja på...

Hej R! Prutade du ned till halva priset?
Chao!

Tina

Nej, faktiskt inte! :) Jag vet inte om de hade riktigt rea, eller om det var deras vanliga pris, men priset var hälften av det på sommaren.. Vissa China Bazarer höjer sina priser när semestertiden nalkas, har jag märkt.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hola!

Jag tänkte likadant förra hösten men jag hittade inget på rea. Nu i början av säsongen -14 så var samma stolar på Carre och liknande bara framställda till typ samma pris:(

Det är ju inte direkt "årets modell" när det gäller solstolar, så de är nog iskalla och plockar undan/ställer fram till våren.

Badkläder skall man shoppa NU i Sverige har jag sett. Mycket halva priset och ganska bra lagersaldon, visst kommer de nya färger nästa år men det blir inte varmare i vattnet för det;)

/ Pedro

Jag kan tänka mig att Carrefour, AKI och dylika affärer rear ut, för de vill ju ha plats till andra saker. När detta sker, har jag ingen aning. Jag har köpt baddräkt i en China Bazar för ca halva priset på vintern. Men de hade inte mycket att välja på...

De stora börjar sina "tillbaka till skolan" kampanjer nu. Sà dà brukar de rea ut strand och badgrejor.

Jo, jag har sett reklamen på alla dessa skolprylar, sonen börjar ju på måndag och han ser så fram emot att få träffa (nya) kompisar - trött på sina gnälliga och tjatiga föräldrar!

Misstänkte nästan att det inte skulle finnas någon direkt sommarrensning på badsaker. Synd... :)

Nya trådar

Back
Toppen