Bankomat Malaga flygplats

bajenlandet

Ny medlem
Nån som vet om det finns någon sådan på flygplatsen
när man anländer lördag natt? eller finns det något
växlingskontor öppet då 23.50 mitt inatta

Mvh

spainsmile

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag har i alla fall sett strax ovanför rulltrappan, alltså i avgångshallen. Våningen ovanför ankomsthallen. (Bancomat, alltså)

Göran

Ett tips! -för säkerhets skull ta med dig en mindre bunt €. Spanien är Spanien. Och gärna i små valörer 5€,10€ sedlar och gärna några mynt. Tjata på Forex.. Det kan bli besvärligt om du langar upp en 50€ sedel -500 spänn- på en bar eller café när du vill ha en kopp eller en bärs.

...eller hoppar på en lokalbuss med för stora pengar. Chauffören har ingen skyldighet att ta ombord dig i sådana fall. :(.
rocio

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
...eller hoppar på en lokalbuss med för stora pengar. Chauffören har ingen skyldighet att ta ombord dig i sådana fall. :(.
rocio

Ja jag tyckte så synd om en gammal spansk tant som hade varit på Torre
sjukhus och upptäckte att hon inte hade mindre än 50E.
Hon fick inte åka med...Ofärdig och svag skulle hon få gå tillbaka
till hospitalet och försöka växla!!!...Och vänta på nästa buss...
Då trädde naturligtvis "Florence Nightingale" (P) in och betala de 1.30E
som det kostade då så klart, så gör väl alla.
Fy f-n vilken oempatisk chaufför. Hade han inte haft växel så hade väl hon kunnat få åka ändå ));)
Sen haltade hon fram till mig med alla små centimos hon hade...tror det var
0.89E. Hon var så tacksam...
Så kan det gå...lite OT men iaf.

P :sol:

Nya trådar

Back
Toppen