Bara vi som inte snålar med värmen?

Eldorado

Avstängd
För det första har jag gillat Spanien fast det varit kallt inomhus, trots en väggradiator, långkalsonger och en kupevärmare.

Att en svenska frös i en antiklada kunde jag förstå, liksom kassörskor som satt vinterklädda innanför öppna dörrar. Sedan såg jag att spanska skolor är ovärmda men den svenska är värmd. Är sjukhus och andra offentliga lokaler ovärmda och utkylda, är det bara vi som håller varmt om vi kan?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Min dotters skola är uppvärmd. De flesta offentliga lokaler har värme, dock har mànga skurit ner pà maxtemp och antal timmar. Har varit mycket snack om det i TV etc men som vanligt sà är tràkiga historier mycket "roligare" att sända än bra historier.

Nya trådar

Back
Toppen