Barnstol köpes

Karin S

Ny medlem
Hej!

Jag kommer ner till Torrevieja 1 november och stannar en vecka och jag behöver en barnstol (hög), typ IKEAS Antilop. Är det någon som har en som står och skräpar och vill bli av med den?
Jag bor i Alameda del Mar (Punta Prima/Playa Flamenca) och har ingen bil, så en fördel är om ni bor i närheten om jag ska hämta den.

/Karin

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Tack för tipset, men jag behöver både en stol och en resesäng till baby som jag kan ha i bostaden permanent. Lyckas jag inte hitta något denna resa så kan jag ju alltid hyra.

Om du bor på Playa Flamenca, så kan det hende at du finner noe rimelig/enkelt på Carrefour. Er usikker på hva de evt har på Jysk av sånt, men det går an å sjekke der også. Evt også på Zenia Boulevard. Det går an å sjekke om de kjører hjem til deg, ellers får du fint plass til det i en taxi.

Tack Cat!
Jag kollade på Zenia Boulevard när jag var ner i augusti, men tyckte att priserna var väldigt höga, därför provar jag här på forumet om någon har begagnat att sälja. Jysk har jag inte kollat, så de kanske har några billigare alternativ. Det känns inte som ett alternativ att krångla med att ta med sig från Sverige ;-)

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Har du kollat på IKEA? Sen finns ju Second Hand affärer i Torrevieja som kan ha barnstolar, men det är inte säkert. Man måste kolla ofta om de får in något.
En är Cariño Bazan, vid C/Paz, hörnet Bazan.
Den andra är "Michelle" vid Av. de Cortes Valenciana, vid macken som är vid hörnet till Av Baleares.

Hej Karin!
Om du vill kan jag köpa en Antilop på Ikea i Murcia så att du har den här när du kommer. Du får den levererad till dörren mot en kopp kaffe :). Skicka mig ett PM med art.nr. och tel.nr. och adress så fixar jag det. Vi Sundsvalls/Torreviejabor måste hjälpa varandra, eller hur :):)?
rocio

Tack rocio, du är en räddande ängel!
Jag hör av mig med PM ikväll när jag kommit hem från jobbet.

Kul att få kontakt med svenskar och särskilt Sundsvallsbor. Vi har så nyligt som i sommar skaffat lägenhet i Alameda del Mar och har inte hunnit få några bekantskaper ännu.

/Karin

Nya trådar

Back
Toppen