Bastu

stenis

Medlem
Finns det någon som möjligen vet om det finns någon bastu i Torrevieja där man kan hyra in sej och bada nån timme ibland. Såg att det fanns på industriområdet vid vattenparken. 6 euro och då ingick gymmet. Det är så att min käre granne Ekenberg the golfinstructor kommer ned över nyår och han är besatt av detta fenomen som kallas bastu.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Du har ju Hotel Laguna Spa i Ciudad Quesada / Doña Pepa, de lÄr väl ha bastu i sitt spa.
Har inte en susning om vad det kostar.

Det blir tyvärr lite för långt Nalle att promenera dit. Man måste få läska sej med en pilsner också. thumb
Men jag tackar för tipset.

Hola Stenis, jag tränar på detta gym när jag är i Spanien/Torre -> https://www.facebook.com/eurokinesia

Har sett en bastu i lokalen, dock osäker på "engångs entré"..jag köper iaf månadskort till gymmet.

Ligger på C/ Pedro Lorca 127 i hörnet med C/ Fuensanta. Att jag bor på 121an på samma gata gör att gympasset blir standard på vägen ner till stranden..fåfängt som fan men ölen smakar så mycket bättre efteråt ett hårt pass:p

/ Pedro

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det tackar jag för Perra. Det ser ut som du är något hemtam på gym och träningsfronten så jag kollar det imorrn. Tack så länge. thumb

Nya trådar

Back
Toppen