Bibliotek i Torrevieja?

Sotanini

Medlem
Hej,

Jag läser mycket och är därför mycket beroende av bibliotek i närheten. Hur är det med den saken i Torre? Tycker inte om att läsa via läsplatta så att ladda ner böcker är ingenting för mig men däremot för min make. Nyfiken på vilka möjligheter som finns.

:):)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Finns tre:
Joaquin Chapaprieta 39
Diego Ramirez 5
Las Mata, C/Alta 17

http://turismodetorrevieja.com/web/?p=1515

Biblioteket på Joaquin Chapaprieta har öppet 8 - 20.30, enl. turistguiden. Vet inte om det stämmer.
Detta på veckodagarna må-fre. Om de andra vet jag ingenting.

Om du är medlem i Torreviejaklubben (Aktivitorrevieja) - gratis klubb för nordbor, har de en "bokkasse" med vid veckomöten = Bar Carlos. Man får låna böcker där och lämna tillbaka på samma ställe. Men man måste vara medlem.

Likaså har Club Nordico lite böcker för sina medlemmar. Finns vid Inmaculada kyrkan, i centrum, vid C/Bazan.

Last edited:
MasAmigos har ett ett stort bibliotek med böcker och filmer för medlemmar. Man får mycket annat med i sitt medl.skap. Tematräffar, rabatter i div. butiker, kurser, tipspromenader och andra aktiviteter. En del gratis, en del kan kosta några euro. Gå in på deras hemsida och kolla utbudet.
rocio

Nya trådar

Back
Toppen