bilbesiktning i Torreveija

chromman

Ny medlem
Hej Jag har besiktat min bil i Torrevieja,inga fel på bilen men jag har monterat en extra infälld backlampa led 18 watt på höger sida som går endast när man lägger i backen.Fram har jag dag ljus 15 watt som släcks vid halvljus.Vidare har jag satt en solfilm längs upp på vindrutan ca 8 cm bred.Bilen är en 06a,Jag demontera allt och göra en ombesiktning a 22,70€.Är det någon som vet vad som gäller för extra utrustning,ITV säger att bilen inte var utrustad så när bilen var ny vill gärna ha kvar backljuset.
MVH chromman.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Måste tyvärr göra dig besviken.

Bara att göra som de säger. Jag spanskregistrerade en Citroen C5 -03, med original dragkrok som finns med på det svenska registreringsbeviset. Det tyckte inte spanjorerna. De skulle ha in en massa ytterligare papper, så jag tog bara bort draget.

Göransorry

Måste tyvärr göra dig besviken.

Bara att göra som de säger. Jag spanskregistrerade en Citroen C5 -03, med original dragkrok som finns med på det svenska registreringsbeviset. Det tyckte inte spanjorerna. De skulle ha in en massa ytterligare papper, så jag tog bara bort draget.

Göransorry

Konstigt. Jag hade tagit bort en dragkrok pà min bil (underlätta parkering) men när jag skulle besiktiga den, sà sa han till mig att det spelar ingen roll att jag tagit bort den, den finns pà registreringsbeviset och dà màste han kunna kolla lampor etc. Iofs var detta en spansk bil

Nya trådar

Back
Toppen