Billackerare

rocio

Aktiv medlem
Hej!
Finns det någon som känner till någon bra billackerare i, eller i närheten av, Torrevieja?
rocio

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej P!
När vår bil blev påkörd lämnade vi in den till Korre. Han ombesörjde lack. av den lilla skada vi hade fått, och den andre förarens förs. betalade. Inga problem. Nu är det en vän till oss som fått ganska stora lackskador på båda vänsterdörrarna. Han ska betala detta själv och tänkte anlita en billackerare direkt utan bilverkstad (t.ex. Korre) som mellanhand. Det blir nog billigare tror han.
rocio

Chapistas heter det pà Spanska. Det finns en i La Marina by, som är de 3 B (bueno, barato y bonito)

;:( de tre B, kul, det ska jag komma ihåg om jag ev. gör en affär med en spanjor. Fråga honom om han är det alltså.
Vet du möjligen vad "chapistan" heter? Om det finns en dyr och dålig också i La Marina så lär väl min vän lyckas hitta honom i stället.
Tack för tipset!
rocio

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Kommer jag tyvärr inte ihàg. Men om man stàr i krysset med keramikaffären till höger, kör man rakt ner ungf 200 meter sen in till höger. Ligger lite "off"

Nya trådar

Back
Toppen