Bilpool

Stef

Aktiv medlem
Finns de ingen form av "bilpool" i Spanien som man skulle kunna vara med i om man hittar boende?

Eller ska man starta en kanske? :)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Stef!
Själva har vi egen bil, men många andra skulle säkert vara intresserade. Jag, för min del, vet inte riktigt hur det fungerar i praktiken, och det är säkert fler än jag som är lite främmande inför den verksamheten :confused:. Kanske någon som varit med i en bilpool vill förklara närmare hur det går till.
rocio

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det är ganska främmande företeelse fortfarande även i Sverige. Inte väldigt utbrett ens i Göteborg. Men skam den som ger sig! Jag skulle fråga någon förening om hjälp, tex Más Amigos och andra skandinaviska föreningar för att nå folk. Det kostar inget att fråga...

Fanns på engelska också såg jag, verkar vara samåkning från/till olika orter.

Ja, jag har faktiskt tagit passagrare när jag har kört upp till Valencia. om de betalar mig en 10:a var har jag ju iaf täckt bensinkostnaderna, och det kostar ju mer i bus iaf.

Tycker det är en kanonsajt och sà fàr man ju lite sällskap pà vägen ocksà.

Nya trådar

Back
Toppen