Bilverkstad

Janneman

Medlem
Är det någon som känner till en bra bilverkstad (...och gärna hyggligt billig) i Torrevieja? Servicelampan lyser på vår Fiat så jag tänkte passa på att serva den när jag är nere i slutet av november. Tar tacksamt emot tips!

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Janneman!
Korre har goda rekommendationer. Han är välkänd och rek. bl.a. av Easy Insurance. Vi, och även vänner till oss, har anlitat honom. Bra priser och en liten fördel är det ju att han dessutom talar svenska thumb.
rocio

Hej Janneman!
Korre har goda rekommendationer. Han är välkänd och rek. bl.a. av Easy Insurance. Vi, och även vänner till oss, har anlitat honom. Bra priser och en liten fördel är det ju att han dessutom talar svenska thumb.
rocio

Tackar...vet du om han är märkesbunden eller om han servar alla märken?

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Korre på autoprestanda är kanonbra. Min dotter fick kylproblem på vår BMW i somras. Det var en Lördagkväll och jag ringde Korre, Måndag kl. 12 var kylare och expansionskärl bytt. En kanonverkstad med superservice om ni frågar mej. Nu bokar jag service på bilen när vi kommer ner till jul. thumbthumbthumb

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Ja, nu har jag varit till Autoprestanda och dom hade öppet, men Korre var ute en sväng. Jag talade med en grabb som jobbar där, han talar engelska och är så snäll och artig att man blir riktigt tårögd.
Jag sade att du hade mailat ett antal gånger men inte fått svar. Då sade han att det är bättre att ringa, och visst, kan så vara, men är man i Sverige så är det billigare att maila. Dessutom, har ett företag en mailadress så ska man kolla av datorn minst varje morgon :D. Jag bad honom hälsa detta från en arg, svensk dam som brukar ge dom reklam, och då skrattade han och lovade det. Annars får du väl ringa Korre 0034 606 012 668 och fråga om han vill ha kunder eller inte. Det finns ju många bilmekaniker att välja mellan :arg:.
rocio

Ja, nu har jag varit till Autoprestanda och dom hade öppet, men Korre var ute en sväng. Jag talade med en grabb som jobbar där, han talar engelska och är så snäll och artig att man blir riktigt tårögd.
Jag sade att du hade mailat ett antal gånger men inte fått svar. Då sade han att det är bättre att ringa, och visst, kan så vara, men är man i Sverige så är det billigare att maila. Dessutom, har ett företag en mailadress så ska man kolla av datorn minst varje morgon :D. Jag bad honom hälsa detta från en arg, svensk dam som brukar ge dom reklam, och då skrattade han och lovade det. Annars får du väl ringa Korre 0034 606 012 668 och fråga om han vill ha kunder eller inte. Det finns ju många bilmekaniker att välja mellan :arg:.
rocio

Tack snälla!!

Det är ju precis som du säger att det är lite billigare såklart men framför allt om det skulle svara någon som inte kan engelska, då tar det ju en halv dag innan dom förstår vem jag söker. Tror jag smsar honom istället och frågar om dom är intresserade att serva bilen.

Tack för hjälpen! :sol:

Hej Janneman!
Ingen orsak! Det är väl jättebra om vi som är på plats kan hjälpa dom som inte är här för tillfället :). En annan gång kan det vara jag som är i Sverige och kanske skulle vara tacksam för en liten "kollning".
rocio

Nya trådar

Back
Toppen