Boka bil via Ryanair - krångel

mixt

Känd medlem
Bokade precis en resa med Ryan och det gick galant som vanligt men Firefly bilbokning vägrar att gå igenom på hertz4ryanair.com

Kommer ända fram till betalsidan men sedan vägrar sajten tar emot beställningen och jag uppmanas kontakta Hertz.

Prövar med olika datum och bilmodeller, inget hjälper.

Ringer Hertz men ingen kan förklara problemet. De priser de erbjuder via tfn är dubbelt så dyra.

Vad är det frågan om? Nån som känner ingen problemet?
;:(

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Bokade precis en resa med Ryan och det gick galant som vanligt men Firefly bilbokning vägrar att gå igenom på hertz4ryanair.com

Kommer ända fram till betalsidan men sedan vägrar sajten tar emot beställningen och jag uppmanas kontakta Hertz.

Prövar med olika datum och bilmodeller, inget hjälper.

Ringer Hertz men ingen kan förklara problemet. De priser de erbjuder via tfn är dubbelt så dyra.

Vad är det frågan om? Nån som känner ingen problemet?
;:(

Jag vet inte om det hjälper dig, men testa att rensa cookies i din webbläsare, alternativt testa en annan webbläsare. Cookies kan ställa till med mycket skit.

Jag vet inte om det hjälper dig, men testa att rensa cookies i din webbläsare, alternativt testa en annan webbläsare. Cookies kan ställa till med mycket skit.

Har redan prövat i en annan webbläsare. Ingen framgång.

Jag är mer konspiratorisk. Tror att det beror på att högsäsongen närmare sig och de låga priserna via Ryan är satta när det finns gott om hyrbilar att tillgå.

När nivåerna på uthyrning kommer upp och tillgången på hyrbilar krymper stryper Hertz helt enkelt tillgången via hertz4ryanair.com

:confused:

Så kan det nog vara Mixt, dom vill väl göra så stod förtjänst som möjligt på sina bilar. Men nog år det fult att bilarna fortfarande finns tillgängliga via hertz3ryanair.com om dom inte går att boka.
Jag vågar tyvärr inte testa om det funkar för mig, har ingen användning för hyrbil i sommar.

Varför inte beställa på Economycarrentals.com
Det har vi gjort varje gång, fungerar perfekt.
happy

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen