Bostadssida - En del bankers...

Preciosa

Veteranmedlem
egen bostadsweb för tillbakatagna bostäder:

ahorrocasa.com

Välj "tipo de inmueble" som beg bostäder,nya diton mm
samt "provincia" och "población".
Torrevieja har 160 sidor..Málaga 137..tex

Källa: spaniaavisen.no

Kollade litet och priserna är ungefär som hos "vanliga" mäklarna
men kanske "säkrare" köp via bankerna - eller hur? Måste ju
vara korrekta papper som presenteras för resp bostad.

Saludos/ P;;;;;)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Priserna pà "repossessions" beror helt och hàllet pà hur stort deras làn làg pà.
I dagsläget är det därför mànga repos som är dyrare än andra objekt.

En stor fördel är att finansiering klaras av ganska lätt sà länge den personliga scoringen blir godkänd

Konstigt...
Om du söker pà Alicante, segunda mano. Sà dom 3 första resultaten, javea och Altea respektive....
Annonseras som deras. Men dom är vàra... Jag vet det eftersom jag har nycklarna till dom :/ ???

Priserna pà "repossessions" beror helt och hàllet pà hur stort deras làn làg pà.
I dagsläget är det därför mànga repos som är dyrare än andra objekt.

En stor fördel är att finansiering klaras av ganska lätt sà länge den personliga scoringen blir godkänd

Comprendo Nalle..
En sak slog mig ang banker som säljare...
Var med en väninna som sökte ett större hus. Vi tittade på ett quatrohus
som såg fint ut med stor tomt. Cam-banken tror jag...När vi kom in så ryggade vi tillbaka.
Såg ut som " i rent hus" eller vad programmet heter i Sverige. Det var döda kackerlackor i drivor samt råttsk-t överallt. Luktade pyton. Hade stått tomt länge. Vi gick snabbt ut..Om man vill SÄLJA... åtminstone städning hade inte varit helt fel.
Man säljer i "befintligt skick" så att säga - om det går....Svårt att tänka sig hur bostaden skulle kunna se ut när man ska kryssa mellan..:eek:
Vet inte om alla banker sk...r i hur det ser ut?

Saludos P;;;;;)

hittar inget "tipo de inmueble" ;:(

men fick det att fungera ändå tror jag, löjligt höga priser

Last edited:

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Comprendo Nalle..
En sak slog mig ang banker som säljare...
Var med en väninna som sökte ett större hus. Vi tittade på ett quatrohus
som såg fint ut med stor tomt. Cam-banken tror jag...När vi kom in så ryggade vi tillbaka.
Såg ut som " i rent hus" eller vad programmet heter i Sverige. Det var döda kackerlackor i drivor samt råttsk-t överallt. Luktade pyton. Hade stått tomt länge. Vi gick snabbt ut..Om man vill SÄLJA... åtminstone städning hade inte varit helt fel.
Man säljer i "befintligt skick" så att säga - om det går....Svårt att tänka sig hur bostaden skulle kunna se ut när man ska kryssa mellan..:eek:
Vet inte om alla banker sk...r i hur det ser ut?

Saludos P;;;;;)

hehehe jo det händer.

Oftas försöker vi fà ditt en städfirma som àtminstonde städar.
Har hänt att jag öppnat dörrar ock nästan blivit anfallen av en gammal brödlimpa....

Det beror helt och hàllet pà banken. hur pass intreserade dom är och hur priset ligger.

Nya trådar

Back
Toppen