Branta backar upp från P.-garage

Baggis

Avstängd
Det är väldigt ofta brant upp så man har dåligt sikt framåt och det gäller att ha en bra bil. Jag kan förstå att det kan bli så under hus om det är trångt men inte när dom grävt och bygger nytt där det är gott om plats.
P.-husen är bättre men ofta väldigt trångt, under ett ganska nytt varuhus ovan mark var det bättre.
Är det ungefär lika överallt och ex. hos Ikea?

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
tycker själv att de flesta moderna parkeringar är ganska bra. Kan väl bero pà var de ligger ocksà.

Corte Ingles i Palma (gamla galerias preciados) mitt i centrum var väl byggda för seat600. otroligt tràngt.

Gran Via i Alicante har en spiralramp, som trots att där finns plats, är men helt snurrig efter 4 vàningar.

Men annars tycker jag de är ganska bra.

Corte Ingles i Palma (gamla galerias preciados) mitt i centrum var väl byggda för seat600. otroligt tràngt.
En tysk bekant som bor på Passeig del Born hyr plats där. Han tog med sig en BMW X5 från Tyskland men den byttes snabbt ut mot en Mini :)

Skulle försöka ta mig ur garaget i Granada i veckan. Phew. Full satsning med slirande däck rakt ut över krönet till en gränd.

Nya trådar

Back
Toppen