Bredband mm

patrik00000

Ny medlem
Hejsan har precis kommit hem från spanien efter 10 veckors pluggande.
ska flytta ner en längre period nu till altea som jag tycker är en otroligt mysig by/sad.

nu till min fråga , jag bodde på lägenhetshotell nu så hade bredband där , men hur funkar det om man ska hyra en lägenhet . Hur går man tillväga för att skaffa abonemang/bredband . vad krävs för att öppna det?

Mvh Patrik

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Patrik!
Läs i denna kategori TV,Bredband,Telefoni på forumet.
Flyttade din fråga dit.
Hur många trådar som helst om du klickar på den rubriken på
vänster sida på forumet.

Chao P :sol:

Det kommer an på hva som er tilgjengelig der du bor. Finn en leverandør, ta med NIE/ pass og bankkonto-nummer (avhengig av hva du har). Det varierer om installasjon er nødvendig og inkludert i prisen.

For å finne det beste alternativet der du holder til er det ofte lurt å snakke med naboer eller andre som bor i området. Bredbånd er ikke kommet så langt i Spania som mange andre steder, så det forandrer seg hele tiden.

Nya trådar

Back
Toppen