Dagis

rinconada

Känd medlem
En svensk/finsk/engelsk/tysk dagis finns i Torrevieja. Den heter El Arca de Noe (Noas ark).
C/Neptuno 8, Urb. Belverde, Torre del Moro esq. Bahia Costa. 03183 Torrvieja
Tel: 625 948 372 och 676 288 260
email: [email protected]
www.arcadenoe.torrevieja24.com

De skriver att de har flexibla tider mándag till fredag 7.00-21.00
Jag vet inget om dagiset men hittade deras reklamblad i Gallerian idag. Bladet är pá svenska/finska/engelska och tyska sá jag antar att det finns personal som talar dessa sprák.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Bra info för de barnfamiljer som kanske är på väg ner att spendera vintern i Torrevieja.
Skulle vara intressant att veta vad det kostar också. Men dagiset på Gran Canaria, där vi hade tänkt att sätta vår son låg på 360 euro i månaden, om jag minns rätt. Det var i svenska skolans försorg.

Tack^Patricio! Jag har inte varit i kontakt med dem. Som jag skrev hittade jag ino i Gallerian. Men de som är intresserade kan ju ta reda pá det själva :) lr?

Nya trådar

Back
Toppen