dans i Torrevieja

dansa-1000

Ny medlem
Hej

Jag funderar på att övervintra i Torrevieja men har en fråga till Er alla: Var kan man dansa i Torrevieja?
För mej är det jätteviktigt, ja rent av ett livsexelir att dansa, så snälla, om Ni vet var man kan dansa regelbundet i Torrevieja så är jag oerhört tacksam för svar.
Hälsningar Kicki

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Vad för slags dans menar du?

Du har ju alla diskotek dÄr du kan hoppa runt till dunka dunka musik.
För lite mer mognare publik har du, eller hade iaf. De har kanske stängt nu, Hotel Fontanta och Sala fiestas som ligger vid palangre upp mot C/ Paris.

Det finns för "mogen ungdom" , dvs la tercera edad, dans i Centro Municipal de Ocio, C/Jacinto Marin Noarbe. Habanerascentrum (bakom).
Och inne i centrum finns det lokal på C/Pedro Lorca 74 som har dans flera gånger i veckan.
Jag har inte besökt dessa ställen men har sett att den på Pedro Lorca har varit välbesökt när jag gått förbi.
Du kanske inte har åldern inne för det riktigt?

Last edited by a moderator:
När vi är nere dansar vi lördagkvällar på hotel Masa (det går att bugga/foxa till en del låtar), sedan går det att dansa ibland mellan borden på Bar Carlos!

Det finns för "mogen ungdom" , dvs la tercera edad, dans i Centro Municipal de Ocio, C/Jacinto Marin Noarbe. Habanerascentrum (bakom).
Och inne i centrum finns det lokal på C/Pedro Lorca 74 som har dans flera gånger i veckan.
Jag har inte besökt dessa ställen men har sett att den på Pedro Lorca har varit välbesökt när jag gått förbi.
Du kanske inte har åldern inne för det riktigt?

Skulle citera dig men blev ändring i ditt inlägg ist :( ¡Perdona!

Få se om det går bra nu då...
Jo Pedro Lorca 74 är kul...man kan gå in där fast man inte är så "gammal" och dansa. Ingen frågar nåt.
Gratis...Gäller att hinna få bord...Bar med kaffe och annat.
Bra motion!! Dans Torsd, lörd, sönd och tisd kanske också...osäker på den.
Tid: 18.30-21.00

Ocio bakom Habaneras CC måste man- iaf förr- vara resident el ha padrón.
Medlemskort om man inte kunde gå med en resident/inhemsk. Då fick man ett
tillfäll kort. Kanske är ändrat nu? Fin lokal och billig mat.

Zumba dansas på gymmen har jag hört :)

Chao P spainsmile

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen