Dialprix öppettider påsk

elios

Ny medlem
thumb Hej! Åker tillbaka efter vintern,hu, till mar azul,gött. Undrar om någon vet om dialprix har öppet på påskafton då jag landar, behöver ju bunkra upp lite, förmodar att det är stängt påskdan och annandan. Eller om nåt inne i torre är öppet? Åker flygbussen in till Torrevieja busstation, finns det en chans att den stannar vid eras del sal eller är det lätt att få en taxi vid busstationen. Hoppas någon kan hjälpa mig och Glad Påsk!:)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Elios!

Alla affärer har öppet på påskafton thumb
(Info: Mercadona har öppet t.o.m på långfredagen 9-14.30)
Ligger ju nära busstationen.
Taxi har du många utanför busstationen om du går in genom "valvet" och
ut på Calle del Mar.
Flygbussen stannar ingenstans mellan ALC och Torre.

Chao P :sol:

Om något skulle vara stängt, mot all förmodan, finns det en liten "hörnaffär" vid busstationen, hörnet till C/Mar. Alldeles vid taxin. De har öppet mest varje dag och långt inpå kvällarna.

Påsken räddad!

Tack snälla ni! Nu har man mat över påsk och smidigt med affär vid busstation. Tack till Preciosa och Rinconada för hjälpen, er kan man alltid hitta visdom hos! Nu väntar sol och bad framöver!thumb

Tack tack. Jag måste säga att jag är inte bara lite avis...Grått och grått och regnigt häromkring...

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen