Erfaren elektriker torrevieja?

nkpgftw

Ny medlem
hej

Mitt namn är Erik och jag undrar om någon vet eller känner någon elektriker/firma som söker folk?

Själv är jag en glad prick på 22år (23 i sommar) som vill börja njuta mer av livet redan nu. Är väldigt intresserad av musik och fotboll.

Har jobbat som elektriker sen jag gick ut skolan 2010, har erfarenhet av installation, belysning och industri.

Just nu jobbar jag som serviceelektriker i Norge.

Berättar gärna mer om mig själv och mina meriter.

Mvh Erik Bergendahl Andersson

[email protected]
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Erik.

Hoppas att någon i Torre (finns ju massor) kan komma med något tips.

Vill bara tillägga att du nu står i rätt kategori. Ingen idé att skriva samma sak på flera ställen.

Lycka till/Göran

PS. Du får inte bli mörkrädd när du ser ute- och inne-installationerna härnere. Det blev min dotter som är elektriker.
DS
 
Hej Erik.

Hoppas att någon i Torre (finns ju massor) kan komma med något tips.

Vill bara tillägga att du nu står i rätt kategori. Ingen idé att skriva samma sak på flera ställen.

Lycka till/Göran

PS. Du får inte bli mörkrädd när du ser ute- och inne-installationerna härnere. Det blev min dotter som är elektriker.
DS

Tack Göran!
Jag ber om ursäkt.
Nej då, det är faktiskt lite high chaparral här i Norge med :)
 

Nya trådar

Back
Toppen