färg till skrivaren

rinconada

Känd medlem
Min bekant tipsade mig om att köpa färgpatroner till skrivaren i Spanien, som där skulle vara billigare än i Sverige.
Jag testade på måfå i www.pricerunner.se och www.pixmania.com och fann att så var fallet, iaf vad gällde de märken som jag testade.

Tex färgpatroner till Canon, 4 st kostar 379 SEK, inkl. frakt medan i Spanien kostar det 22,39€. Jag förmodar att frakt är till Spanien i det senare fallet.

Likadant var det med fotopapper.
T ex Canon, 10x15 50 st kostade 187 SEK medan i Spanien kostar det 17,30€ för 100 st.

Helt andra priser gäller för andra märken. Men det kanske lönar sig att undersöka...

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen