Få Iphone gratis i Spanien

Hej
Är det någon operatör i Spanien som ni känner till har samma eller liknande erbjudanden som i Sverige, dvs man får en Iphone vid tecknande av ett telefonabonnemang?

Vore väldigt snällt om ni visste detta för antingen så köper jag en Iphone olåst i sverige och tar med mig och tar ett ab därnere men får då förhoppningsvis kortare bindningstid, alt två är att jag tecknar upp mig därnere och får en tfn och kanske detta är mer fördelaktigt?? :confused:
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Gunilla!
Får man "gratis" app i Sverige? Är det inte en förhöjd månadsavgift
ett tag?

Movistars (Telefónicas) hemsida är så rörig, man fattar inget men
det verkar som dom erbjuder en Iphone...men det står så krångligt :(

Yoigo (svensk/finska telia) verkar det vara så att man får
betala 35E...Nackdelen är att iaf när vi köpte så är det dålig
täckning utanf stan liten bit el också är mobilen (vanlig) dålig....

En sak till: Kanske inte kan ändra språk till svenska, det kunde man
inte på den vi köpte. Bara till engelska. Om det har betydelse...

Det här blev du inte klokare av men kanske nån vet bättre?
Ja som i alla fall kan läsa Movistars hemsida...
Här är nåt punktprogram :eek:
http://www.movistar.es/particulares...ha?terminal=samsumg-galaxy-s-iii&pid=movil4D1
Och yoigo´s

http://www.yoigo.com/mantenimiento/

Ciao P :sol:
 
Last edited:
Du kan annars leta på Phone house:s hemsida. De har alla operatörer utom Movistar. Iphone 4s kan du få med ett tvåårskontrakt.

Men gratis blir det ju inte, förstås. En sorts avbetalning handlar det om, liksom i Sverige antar jag. /B
 
tack snälla , va gulliga ni är. Visst är det så att det blir ett litet påslag om man "får" en telefon på köpet, men här i Sverige är det i alla fall mer fördelaktigt. Ska titta på Movistar och Yoigo. kram
 

Nya trådar

Back
Toppen