fönster, persienner och annat

rinconada

Känd medlem
Jag har installerat nya fönster i tre sovrum. Använde en spansk firma som var
väldigt bra. Snabb leverans, bäst pris, kom när de lovade osv.
Firman heter
ATEMAR
C/Patricio Perez, 96
03181 Torrevieja
Tel. +34 677568042
+34 965707556
email: [email protected]
www.atemar.es
Han som är "the boss" heter Nacho och han har kontakter till alla möjliga yrkesmän. han säger själv att de ár pálitliga, goda grabbar, som inte fuskar. Jag fick elektirker genom honom, och kan inte klaga.
Dessvärre talar han bara spanska, men han kan ju se vad som ska göras sá att man inte behöver säga sá mycket. Jag blev iaf jättenöjd med fönstren. Rekommenderas varmt!

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Anledningen var att jag hade gamla enkla glas i träram. Träet hade ruttnat i alla tre fönstren. Jag vann det att jag fick splitternya i aluminium som inte lär ruttna... Och jag fick fönsterbrädor (ute) som jag saknade innan. Det fanns bara en smal kant av husvägg under fönstren. Dubbla glas gör att det blir väldigt tyst inne. Grannar, som har gjort detta tidigare säger att man stänger ute kylan och värmen bättre med dubbla glas. Det har jag inte testat ännu, för jag föredrar korsdrag. Jag slipper att använda ACn. Dessutom fick jag nya persienner i ett nytt "paket" som är mycket mindre och snyggare än mina gamla, stora schabrak till "casitas". Jag är vekligen nöjd att jag gjorde detta.

Hej Rinconada!
Jag kommer inte ut på någon hemsida som heter www.atemar.es. Är det rätt adress? Vi skulle också behöva byta fönster nämligen så det vore intressant och kolla på deras hemsida och se vilket utbud dom har.
Hälsningar
Rocio

Hej, det är den adressen som finns pá deras visitkort. Jag har inte kollat det själv för jag har ringt till dem, eller gátt till dras affär.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag försökte googla men kom bara fram till "gulasidor". De har kanske stängt av websidan...

OK!
Vi kan ju besöka dem på den adress som som du angav, när vi kommer ner om en månad, eller så kan jag skicka ett mail till Nacho och fråga om hemsidan är nedlagd.
Hälsningar
Rocio (som nu gått ner 10 kilo med LCHF-metoden som jag skrev om för några månader sedan)thumb

Grattis till viktminskningen! Well done!
Jo, gatuadressen ska vara rätt. Har varit dit själv. När du skriver till honom kan du säga att du fick tipset frán mig. "La señora de C/Concordia - han vet/minns inte vad jag heter!)
Lycka till!
:)

Nya trådar

Back
Toppen