Falk: Mina rättigheter försvann i ett rökmoln

Spanska Nyheter

-Spanienforum-
ImageHandler.axd
Nu ger den utpekade kokainkungen Jonas Falk, tidigare Jonas Oredsson, sin syn på det svenska rättssystemet.

I en lång artikel som publiceras i magasinet Paragraf beskriver Falk hur svenska och spanska åklagare bedriver en häxjakt för att få honom dömd och förverka hans tillgångar.

"Jag benämndes på internationella åklagarkammaren och rikskriminalen som ?the national target?. Jag skulle sättas dit. Kosta vad det kosta vill.", skriver Falk.

Mer...

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Tänk så orättvist!
Falk tror i artikeln i magasinet Paragraf att åklagaren vill nita honom
bara för att han ”kör en Bentley och umgås med vackra damer”.
och meddelar vidare att ”Mina ständiga resor och luxuösa liv
har jag själv finansierat”

Jo det är väl annars just finansieringsfrågan som intresserat
narkotikaroteln. Alltså sättet som stålarna rullat in på.
Om man säjjer så.

Bentley med eller utan damer samt resor och lyxliv utan
motsvarande deklarerade och skattade inkomster
bäddar sannolikt för bekymmer av den art som Falk har
försatt sig själv i.

Nya trådar

Back
Toppen