Fotboll

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sebazz

Ny medlem
Hej, jag och en polare ska sticka till spanien i vår, är tanken. Och tänker bosätta oss där för en längre tid. Själv är jag en fotbollskille och kommer inte klara mig utan att spela fotboll. Tänkte om någon av er vet något om fotboll i spanien och om det är lätt att få kontakt med lägre divisionsklubblag. i Sverige har jag tidigare spelat i division 3. vet ju att det finns en heldel lag och många divisioner. Någon stad som är bra kanske att söka sig till? Vill gärna vara nära kusten och ha nära till vattnet.

MVH// Sebbe

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
spela fotboll i spanien

Hej sebazz, va kul med era planer, det bör inte vara några problem att hitta en sån klubb, det är ju ett fotbollsälskande land!! ;:;;) Var vill ni helst vara i Spanien? Barcelona och Valencia är ju ganska säkra kort!

Ett tips kan vara att ta kontakt med Dag Szepanski som skriver lite artiklar i (Costa Blanca Magasinet) CB Magasinet i Torrevieja. Dag är en f.d duktig fotbollspelare i både AIK och MFF som har engagerat sig mycket i sport på Costa Blanca kusten. Skulle gissa att svensk div.3 fotboll är som 4-5 härnere, så det blir tufft att komma in i storklubbarna. Sedan beror det på hur gammal du är och duktig, som kan förändra förutsättningarna att nå till en större klubb.
Lycka till!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen