Funkar min dators 3G i Spanien

petronella

Ny medlem
Hallojsan , tar med min dator till Malaga nu om några veckor, så undrar om mitt 3G modem på datorn funkar med utländska dvs spanska kontantkort? ));)

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
mobilt bredband i spanien

Har fått erfara själv att det är bökigt att få sitt 3G modem att funka med spanska kontantkort för att internet ska fungera. Bästa tipset är då att skaffa ett gratisprogram till mobilen exempelvis joikuspot Light som fungerar perfekt kommer att funka som wlan hotspot. Ska fungera överallt i Spanien, Italien, Frankrike samt såklart i Sverige mfl länder!

Länk här : http://www.joiku.com/
Kostar bara €9 :)

Last edited:
Mitt spanska modem funkar utmärkt i Sverige... Men inte med kortets software, utan med Windows egna inställningar. Skulle tro att det funkar vice versa ocksà

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
oops, interna modem på laptoppar är sällan operatörslåsta,,så se bara till att dom hjälper dig i butiken där du köper ditt kontantkort,

Har fått erfara själv att det är bökigt att få sitt 3G modem att funka med spanska kontantkort för att internet ska fungera. Bästa tipset är då att skaffa ett gratisprogram till mobilen exempelvis joikuspot Light som fungerar perfekt kommer att funka som wlan hotspot. Ska fungera överallt i Spanien, Italien, Frankrike samt såklart i Sverige mfl länder!

Länk här : http://www.joiku.com/
Kostar bara €9 :)

Om man använder mobilen som modem får man väl betala för internet-kostnaderna för mobilen? Det kan bli dyrt - eller hur funkar programmet?

Nya trådar

Back
Toppen