sueciaespana
Ny medlem
Arbetslösheten är hög i Spanien, men gör tappra försök att söka runt i annonser och trådar. Är en tjej/tant som nu i April 2012 flyttar till Spanien. För er som söker en bra medarbetare hoppas jag att ni ser att det är just mig ni söker
Service varit den röda tråden genom hela mitt arbetsliv, har lätt för att få kontakt med människor. Jag är noggrann, ansvarstagande med stort engagemang i det jag gör, är inte rädd för att hugga i där det behövs. Stort intresse för bl a fotografering och spansk mat. Mycket bra datakunskaper. Språkkunskaper är flytande svenska, bra engelska och spanskan under upplärning. Ser fram emot att höra ifrån er för en möjlighet att presentera mig närmare.
Mail: [email protected]
Mobil: fr o m 12 April +34 622 717 025.
Vänliga Hälsningar spainsmile
/Anki

Service varit den röda tråden genom hela mitt arbetsliv, har lätt för att få kontakt med människor. Jag är noggrann, ansvarstagande med stort engagemang i det jag gör, är inte rädd för att hugga i där det behövs. Stort intresse för bl a fotografering och spansk mat. Mycket bra datakunskaper. Språkkunskaper är flytande svenska, bra engelska och spanskan under upplärning. Ser fram emot att höra ifrån er för en möjlighet att presentera mig närmare.
Mail: [email protected]
Mobil: fr o m 12 April +34 622 717 025.
Vänliga Hälsningar spainsmile
/Anki