Golf

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Här har du en ganska bra blick över priserna.

http://golf.masamigos.com/sv/greenfee/precios

De flesta är nog överens om att regionens bäst bana är Las Colinas. Den är dock rejält mycket dyrare än de flesta andra banor.

En bana som många gillar är Lo Romero som ofta är i gott skick och har en rimlig greenfee.

La Finca är populär, gedigen bana men lite åt det dyrare hållet.

Jag tycker man skall spela runt på banorna och bilda sig en egen uppfattning, det handlar ju till stor del om tycke och smak. Själv gillar jag t ex Las Ramblas men det är en bana som många dissar rejält. Ett annat exempel är La Marquesa som jag tycker är en riktig skit-bana men som är älskas av många, inte minst svenskar.

Då får vi ta någon runda i framtiden! Jag har radhus i Los Dolses, bara några minuter med bil från La Zenia. Är nere lite då och då. Skulle egentligen åkt ner i januari men nu håller vi på och byter bostad här på hemmaplan så det är lite stökigt just nu. Hoppas komma ner i april.

Väldigt gärna,golfkompisar vill man gärna ha,och folk som redan är boende i området lär man sig säkert mycket av,gällande Spanien och övrig info inför det nya boendet,så hemskt mycket Tack för erbjudandet AFJgraciass
Andra som sett mitt inlägg,och är sugna på en golfrunda,så finns en social,skittrevlig liden skånegobbe tillgängligthumb

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen