Gym i torreviejja

Status
Stängd för vidare inlägg.

Zaniboni

Ny medlem
Hej. tänkte höra om det är någon som vet va det finns för utbud av gym som har öppet dygnet runt året om i torrevieja och om det finns något intresse. Tanken är väl inte ett fitness gym utan mera hardcore. Men givetvis med konditions maskiner också.
Tack på förhand..

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
hej, på denna länk hittar du samtliga gym i Torrevieja:
Gimnasios Torrevieja

Har varit på detta gym, vilket jag rekommenderar :)
ARENAS FITNESS CLUB
GIMNASIOS , GIMNASIOS

Caballero de Rodas, 25
03181 TORREVIEJA (ALICANTE/ALACANT)

Teléfono - Mapa

Både för egen träning och eventuellt starta ett eget. Har inte några som hellst avsikter att fullständigt kunna livnära mig på ett gym men möjligtvis kan man sponsra sin egen träning och få nån kula ner i fickan. Drömmen vore att starta ett lagom stort gym på 200 kvadrat kanske med mest fria vikter och där folk kunde träna dygnet runt året om. Tränar så i dag här uppe i sverige och det funkar väldigt bra. Alla har en egen kod nyckel och man har hela tiden koll på vilka som kommer och går. Verkar ju finnas en hel del gym redan. någon som varit runt och besökt flera gym??

Last edited:
Har varit runt en del på gymmen här runt, men tycker de flesta är väldigt omoderna och tror att det skulle kunna vara bra med dina idéer om kodnycklar mm.
Tror att man skulle lyckas om man nischade sig!

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Någon som har något tips på var jag kan vända mig för att få tag på underlag och vilka firmor som leverar gymprodukter i närheten. Och kanske förslag på lokal. Tacksam för all hjälp jag kan få.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen