Gym och sportanläggningar

Mr Frisk

Ny medlem
Hej alla Spanien Svenskar,

Jag undrar om någon vet hur det funkar med sportanläggningarna som finns
lite här och där, är dom privata eller får man använda dom?

Undrar också om någon vet något bra gym och vad det kostar.

Må gott,

Mvh Mr Frisk

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej alla Spanien Svenskar,

Jag undrar om någon vet hur det funkar med sportanläggningarna som finns
lite här och där, är dom privata eller får man använda dom?

Undrar också om någon vet något bra gym och vad det kostar.

Må gott,

Mvh Mr Frisk

I Torreviejas norra delar finns "sport och simhallen" med handbollsarena och simbassäng av "olympiska mått" + ett par utepooler. Kommunalt och 1 -2 Euro i inträde, det lägre för pensionärer eller vid olika former av rabattköp, typ ett häfte med 10 ggr. Bakom detta hus finns ett komunalt gym och förra året var kostnaden 45 Euro för 3 månader ( jag tror att inträde till simhallen ingick) Gymmet har dock stängt över sommarmånaderna vilket inte privata har men då är priserna minst 3 ggr högre

4 km söder om Torrevieja finns en snarlik, ett par år gammal, men mindre anläggning i Playa Flamenca (Orihuela Costa) på gatan Calle Niagara, vet dock inga priser

Last edited:
Gym och träningsanläggningar

Tack för svaret,
Det lutar åt playa Flamenco hållet,
Du kan väl maila mig vilket mäklar företag
Du jobbar åt?
( ang. Inlägget om visningsresor)

Må gott,

Mvh Mr Frisk

Hej.

Vi var i somras på ett gym som ligger vid Playa Flamenca.
Rätt bra priser tyckte jag. Vi delade på ett 10-kort hela familjen, perfekt om man är där ca 14 dagar.
Hittade gymmet när jag googlade på nätet.
http://www.maxxgym.es/

Lycka till med träningen

Anna

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hola! Jag brukar träna på Ibergym (ligger nära pubben Genius) i Torre. Dom tar 6 euro för ett dagskort. Tycker det är rätt schysst, ordentligt med hantlar och fria vikter. Bra öppettider! Kolla deras hemsida för övriga priser vettja :)

Nya trådar

Back
Toppen