Har du erfarenheter av Full serviceföretag vid uthyrning ??

Jo antingen har hyresfirman lite efterbliven marknadsföring och slö service, eller är väldigt professionell med fina renoverade objekt (läs Teamstar) men som tar duktigt betalt och vill att ägaren topprenoverar (gärna med hjälp av dem själva så de kan tjäna ännu mer) utan att för den skull få ut särskilt mkt högre priser. I så fall tror jag på mindre bolag som kan ge mer personlig service och engagerar sig. Var de nu finns..

Man kan alltid hyra ut hyfsat själv i vilket fall men jag tror många inte vill/kan lägga den tid som krävs för att ha en högnivå uthyrning. Jag har förmånen att ha en del tid över och tycker det är kul men inte alla har det. Så det handlar om hur mycket man vill engagera sig. Jag tror på devisen tid= pengar i det här sammanhanget.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Instämmer fullständigt i det du skriver Goralm!
"men jag tror många inte vill/kan lägga den tid som krävs för att ha en högnivå uthyrning"

Och ovanstående, det vet uthyrningsfirmorna om mycket väl!
Jag har samma situation som dig, har tid och tycker det är rätt kul att hyra ut själv! Lyckas faktiskt hyra ut både mer och till högre pris...än T......R...vilket betyder väldigt mycket, som du vet.

Nya trådar

Back
Toppen