Hyra bostad

holmstrom7

Ny medlem
Nu vet jag inte om det här hamnar rätt men men jag testar..
Jag och min man ska hyra bostad i 3-4 veckor hösten 2014 och har börjat kolla runt lite.
Behöver nu tips om seriösa urhyrare och även tips om bra områden med närhet till det mesta :).

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hola!
Välkomna till forumet spainsmile

Ja hela Torrevieja stad är ju bra område med nära till allt.
4 stränder inne i stan samt La Mata 20 min med buss är ju fint. Alla är ju nu blåflaggade stränder dessutom.
Här är en gammal tråd - vissserligen var man ska köpa men relevant
diskussion om områden.
http://spanienforum.se/torrevieja/5545-baesta-vs-saemsta-stadsdelar-2.html

Hyra finns massor av sidor. MásAmigos tex. Medlemsfamiljer hyr ut
lgheter.
Zariko och Spanienvilla har en del uthyrning samt Torreservice...
Googla på dom.
Ciao så länge/ P :sol:

Nu vet jag inte om det här hamnar rätt men men jag testar..
Jag och min man ska hyra bostad i 3-4 veckor hösten 2014 och har börjat kolla runt lite.
Behöver nu tips om seriösa urhyrare och även tips om bra områden med närhet till det mesta :).

Kan bara hålla med "Selma2012" att su casa mi casa.com om att ta kontakt med dom. Använder mig själv numera av dom (hyr ut vår bostad) då det är känns lite lättare att ha med svenskar att göra både när man hyr och hyr ut. Funkar jättebra och dom väldigt servicevänliga med olika paketlösningar för dom som skall hyra. Skickar med länken i fall ni inte har den spainsmile http://www.sucasamicasa.com/

Nya trådar

Back
Toppen