hyra cykel

rinconada

Känd medlem
När jag promenerade till Los Locos igár ság jag att det hade öppnats ett nytt ställe där man hyr ut cyklar. Timvis eller längre perioder. Butiken finns i början av Locos, om man kommer frán centrum, precis vid kurvan (Palangré). Jag minns inte priserna mer än att en hel mánad kostar 50€.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
När jag promenerade till Los Locos igár ság jag att det hade öppnats ett nytt ställe där man hyr ut cyklar. Timvis eller längre perioder. Butiken finns i början av Locos, om man kommer frán centrum, precis vid kurvan (Palangré). Jag minns inte priserna mer än att en hel mánad kostar 50€.

Kommer du ihåg vad stället hete, och om dom har en hemsida.thumb

//Eckhoff

Oh, så bra! Hoppas de har DUO-cyklar oxå, så att man kan cykla flera tillsammans! Suveränt att kunna cykla på samma cykel när man är resesällskap till de som har funktionshinder av ngt slag.:sol:

Kommer du ihåg vad stället hete, och om dom har en hemsida.thumb

//Eckhoff

Hej Eckhoff!
Jag skulle tro att det är början på avd Doctor Mariano Ruiz Canovas kanske nr 3.
efter inmobiliarian på vä sida om man kommer från stan, så klart...
andra sidan är ju havet :D
Var tomma lokaler där förut.
Ciao P :sol:

Preciosa, det just vad det är. Tack! Tyvärr vet jag inte namnet pá affáren, men det var en liten lokal, en trappa ned. De hade inte värst mánga cyklar heller, kanske platsbrist...

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej,

jag minns inte vad affären heter men jag och min fru hyrde cyklar där i juli i år och ägaren är supertrevlig. Han krävde ingen deposition för en halv dag och när vi ville hyra igen så fick vi rabatt. Cyklarna var i helt ok skick och det är ju billigt!

Finns även en ny vid oss, med stora lokaler och många cyklar. De hyr också ut och tydligen kan man hyra cykel parkering hos dom. Vid stranden acecion, mitt emot skateparken. Bike Mania heter dom.

Syrran hyrde cykel på ett skumt ställe vid los locos. Hon minns inte exakt var det låg eller vad det hette, men det an ha varit något i stil med "Motors & bicicletas". Uthyraren tog inga som helst uppgifter på namn, tel.nr eller så och cyklarna visade sig vara i bedrövligt skick. De föll mer eller mindre i sär helt och hållet och var rent farliga att använda. Hon sa att det märkes tydligt att det var ett riktigt skumt ställe, men blev nedröstad av sällskapet som inte orkade gå. Så varning för det stället!

Nya trådar

Back
Toppen