Inbrott i Torrevieja

Preciosa

Veteranmedlem
Här står det svart på vitt vad vi råkade ut för i lördags natt.
Inbrott. Man måste ha galler för att vara något så när säker.
Dyrt bli av med saker, dyrt med galler men inget att göra,
nån gång händer det och det var nu :(
"Dom" går in fast det finns galler också men blir lite mer oväsen
och ta längre tid.
Många har väl läst det på min blogg och en i bostaden trodde
vi skulle gå fria...har jag aldrig trott.

http://www.spaniaavisen.no/wip4/kriminaliteten-gaar-ned-men-i-torrevieja-gaar-det/d.epl?id=2174381

P :eek:

Last edited:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Bedrövligt,vi har gallergrindar runt hela huskroppen,med porttelefon och kod och när man väl passerat detta så har portdörren till trappuppgången samma system.

Därefter måste man ta sig in genom lägenhetsdörren som har dubbla lås samt brytskydd och det verkar nog en aning omständigt.

Det var en av anledningarna till att jag inte ville ha hus

Stackars!!!

Är lite efter med bloggeriet (har postat mitt första inlägg idag sen i oktober) så jag hade missat ert inbrott, vad tråkigt! Vi hade ju också inbrott innan vi kom ner första gången efter köpet och de hade ju snott vår kyl och micro, vilket var störigt i sig men när de smyger runt och tar saker med emotionellt värde är ju mkt värre!
Tänker på er!

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Nya trådar

Back
Toppen