Inomhusbad, zoo eller annat kul för 3-åring under juldagarna?

Sotanini

Medlem
Hej! Min älskade sonson Viktor, 3 år, behöver lite förströelse under semestern här nere. Tacksam för förslag!
Vi spelar fotboll, bygger med Duplo, vandrar runt saltsjöarna men vad finns det mera? Ska i morgon ner till stan och titta på julkrubban mm. Men finns det något zoo eller inomhus bassängbad el dyl?
julgrantomtejulgrantomte​

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Kul för 3-åring...

Hej
Gör ett besök på Zenia köpcenter. De brukar ha roliga aktiviteter för barnen av olika slag o ett litet minilek.
God Jul !

Jag vet inte om Turist-tåget och tivolit kanske är igång under julen? Det skulle säkert passa bra annars?

Här har du två ideer till, men dom måste du åka bil till. Jag har inte besökt dom själv, men blivit tipsad så jag vågar inte säga om dom är värda besöket.
- Grotthusen i Rojales.
- Reina Sofia Park men fåglar och sköldpaddor. Ligger i Guardamar.

Nya trådar

Back
Toppen