Internet och InternetCaféer

saittam

Ny medlem
Jag undrar hur det fungerar om man vill koppla upp sig på Internet med sin laptop.
Var det är bäst samt om det funkar att ta med sin laptop till ett Internetcafé och vad det kostar.
Skall vara i La Manga i 1 månad och behöver jobba på min egna bärbara.

Tacksam för svar
 

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
hej saittam och välkommen till spanienforumet! Wifi tycker jag många cafeér och barer har generellt sätt runt om i Spanien, speciellt såklart i de mer turistiga delarna av landet, som då La Manga tillhör, och då räcker det med att köpa en kopp kaffe så har du fritt internet! Internetkaffeer finns det ju gott om, timtaxan brukar variera lite, eftersom jag har internet hemma så vet jag inte exakt vad de debiterar, nån annan som vet??

Men frågan är om man kan koncentrera sig att jobba på ett livligt fik, men det är ju en annan sak... :)
 
Det finns wifi på de flesta "bibliotecas públicas" (stadens eller autonómicas), har man egen laptop med sig, är det bara att gå in, be om eventuella password och sätta sig och jobba. Man kanske inte får komma in på unis bibliotek och liknande om man inte pluggar där eller är medlem.

Lugnare är på kaffeer är det ju iaf.
 

Nya trådar

Back
Toppen